Úvod / Informácie / Obchodné podmienky
Tlačiť

Obchodné podmienky

Prečítajte si prosím pozorne nasledujúce „Obchodné podmienky”

Obchodné podmienky

Nákupom a používaním stránky na tomto webe, vyjadrujete súhlas s týmito podmienkami.

• CouCou predáva len 100% originálne výrobky. Produkty inzerované na predaj nie sú kópie alebo napodobeniny.
• Všetky obrázky majú len ilustratívny charakter a môžu sa líšiť od produktu, ktorý obdržíte. Farby niektorých produktov, najmä kozmetických, sa môžu líšiť v dôsledku obmedzení v rámci farieb, ktoré umožňuje internet zobrazovať.
• V prípade produktov bez obalu (bez krabice) alebo produktov bez vrchnáku, sa môžu zobrazovať obrázky plne balených produktov, ale to len na ilustračné účely. Tieto produkty sú 100% originálne a nikdy neboli použité, pokiaľ nie je v popise produktu uvedené inak. Vašou objednávkou na stránke CouCou potvrdzujete, že pred odoslaním ste objednávku skontrolovali a súhlasíte so stavom, v akom sú produkty balené.
• Tovar skladom je limitovaný počtom kusov, ktoré má CouCou reálne na sklade. Objednávky na tovar s dostupnosťou “skladom” prevyšujúcim množstvo, ktoré má CouCou na sklade, sa budú spracovávať ako objednávky s dostupnosťou “na objednávku”.
• Všetky ceny sú v EUR.
• Všetky colné alebo dovozné poplatky sú vyrúbené miestnym colným úradom pri dosiahnutí cieľovej krajiny a tieto poplatky musia byť zaplatené príjemcom zásielky.
• CouCou nezodpovedá za poplatky za spracovanie platieb napr. prostredníctvom kreditných kariet.
• Vrátenie peňažných prostriedkov kupujúcemu bude uhradené spôsobom, akým bola objednávka uhradená, ak nie je dohodnuté inak a po predošlom schválení spoločnosťou CouCou.
• Pri jednej objednávke môže byť použitý iba jeden propagačný kód alebo darčekový poukaz, bez ohľadu na jeho pôvod.
• Sťažnosti by mali byť vykonávané buď v písomnej forme alebo elektronickej a budú potvrdené do 7 pracovných dní. Ak je to možné, snažíme sa potvrdiť sťažnosti okamžite. Zákazník bude informovaný o všetkých krokoch pri ich vybavovaní.


• V súlade so zákonom č. 428/2002 ZZ o spracovaní osobných údajov neposkytujeme žiadne Vaše osobné údaje tretej strane, ak ste k tomu nedali spoločnosti CouCou výslovný súhlas.


• CouCou si vyhradzuje právo požadovať platbu alternatívnou platobnou metódou alebo zrušiť akékoľvek objednávky, ak táto zmena bude odmietnutá. V prípadoch, kedy zákazník trval na platbe v hotovosti alebo bankovým prevodom, vyhradzujeme si právo na extra 24 hodín od obdržania finančných prostriedkov na pokračovanie vo vybavení Vašej objednávky.


• CouCou si vyhradzuje právo zrušiť alebo odmietnuť objednávku.


• V niektorých prípadoch, vygenerované poštovné ceny uvedené v čase objednania nemusia byť dostatočné, aby pokryli skutočné poštovné náklady. Ak by sa tak stalo, CouCou si vyhradzuje právo požadovať zaplatenie rozdielu ceny poštových nákladov pred odoslaním objednávky. Zákazník má právo túto zmenu poštovného odmietnuť a objednávku zrušiť.


• CouCou si vyhradzuje právo kontaktovať zákazníkov ohľadom objednávok a nákupov urobených na CouCou webstránke.


• Ak CouCou nemá dostatočný počet kusov tovaru na vybavenie Vašej objednávky alebo nie sme schopní odoslať objednávku na Vami požadovanú dodaciu adresu, budeme Vás informovať. V prípade, že nie sme schopní dodať objednaný tovar, budeme Vás kontaktovať ohľadom možností, ktoré máte. Ak sa rozhodnete zrušiť objednávku, vopred zaplatené prostriedky Vám budú vrátené v závislosti od spôsobu platby. CouCou nie je povinný ponúknuť žiadnu ďalšiu náhradu v akejkoľvek forme za utrpené sklamanie.


• Za vrátené objednávky  (“nevyzdvihnuté prijímateľom”), či už odoslané poštou alebo kuriérom, bude účtovaný poplatok za znovunaskladnenie vo výške 20% z hodnoty objednaného tovaru. Pokiaľ si zákazník bude želať znovu poslať túto objednávku, bude to možné až po uhradení všetkých poštovných nákladov, ktoré s objednávkou vznikli. Pokiaľ zákazník objednávku uhradil pred odoslaním a trvá na zrušení objednávky, bude mu vrátená suma po odpočítaní poplatku za znovunaskladnenie vo výške 20% a už zaplateného poštovného.


• Objednávky, ktoré neboli doručené zákazníkovi poštou v rámci SR do 14 pracovných dní a kuriérom do 2 pracovných dní a v rámci ČR poštou do 21 pracovných dní a kuriérom do 5 pracovných dní odo dňa odoslania, budú považované za stratené. CouCou začne reklamačný proces s prepravcom a až po jeho ukončení môže byť zákazníkova pohľadávka vybavená. CouCou neberie zodpovednosť za žiadne škody, straty alebo iné ujmy, ktoré sa môžu stať pri preprave. CouCou urobí všetko pre to, aby sa tovar dostal k zákazníkovi nepoškodený a to tak, že ho kvalitne zabalí a odošle v krabici, ktorá bude čo najviac chrániť tovar. Všetky zásielky odoslané spoločnosťou CouCou sú “doporučene - do vlastných rúk”. Odporúčame zákazníkom, aby si zvolili kuriérsku službu na prepravu tovaru, nakoľko poistenie je samotnou kuriérskou službou do 2500 Eur v rámci SR a do 500 Eur v rámci ČR. Pokiaľ sa rozhodnú pre Slovenskú poštu, tak berú na vedomie, že kompenzácia od Slovenskej pošty môže byť omnoho nižšia a nevyplatená v plnej miere.


• Ak objednávka nebola prijatá do 5 pracovných dní od dátumu odoslania v rámci SR a do 10 pracovných dní od odoslania v rámci ČR, tak zákazník musí túto skutočnosť oznámiť spoločnosti CouCou písomne alebo e-mailom do 15 dní od odoslania. Ak sa stane inak, zákazníkovi môžu byť krátené nároky na kompenzáciu tovaru.

• Pri vrátení tovaru je nutné tovar vrátiť v pôvodnom obale ako bol zakúpený ináč reklamácia nemusí byť uznaná.

• CouCou nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek nedodanie tovaru, jeho omeškanie alebo za škody alebo vady na dodanom tovare, ktoré boli spôsobené udalosťami a okolnosťami mimo dosah a kontroly spoločnosti CouCou.

• Žiadny z vyššie uvedených bodov nemá vplyv na Vaše zákonné práva.

* Obchodné podmienky sú prekladom Obchodných podmienok z anglického jazyka zo stránky www.coucou.biz, ktorá spadá pod jurizdikciu Veľkej Británie. V prípade nezrovnalostí v preklade prevažuje anglická verzia Obchodných podmienok nad slovenskou.

Prílohy

K článku neboli pridané žiadne prílohy.

Galéria k článku

K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.

Vianočné doručovanie

Všetky zásielky prijaté do 15. decembra doručíme do vianoc. Nemôžeme zaručiť, že objednávky prijaté po tomto termíne budeme schopní doručiť—odporúčame Vám preto všetky vianočné nákupy uskutočniť najneskôr do 15. decembra.

Chcete vedieť o novinkách a akciách v našom eShope?

Zaregistrujte sa do nášho newsletteru a 1x mesačne vás budeme informovať o novinkách, akciách a ďalších zajímavostiach z nášho eShopu. Vašu e-mailovú adresu nikdy nezneuzijeme a neposkytneme tretej strane.