Začínam…
Rozhodol som sa pre písanie blogu z niekoľkých dôvodov, ale ten najdôležitejší je, že jedine touto formou sa dá komunikovať svoje názory...
Rozhodol som sa pre písanie blogu z niekoľkých dôvodov, ale ten najdôležitejší je, že jedine touto formou sa dá komunikovať svoje názory s niekoľko stovkami (možno viac ) ľudí. Potom, čo som sa vrátil na Slovensko z Veľkej Británie ubehlo už 3 a pol roka a musím povedať, že nie som nadšený čo tu vidím. Môžem porovnať 2 rôzne štýly života a názorov na neho, ale to čo sa deje tu, je dosť silná káva. Spozoroval som to už od začiatku napr. na tom ako sa vodiči správajú k sebe na cestách. Ak sa chcete niekde otočiť, odbočiť a niekto by vám mal dať prednosť tak na to rýchlo zabudnite. Radšej do vás narazí lebo "on mal prednosť v jazde". Štátne úrady, to je už obohratá pesnička, ale servis súkromníkov je taktiež na bode mrazu. Jeden príklad za všetky by bol keď som v roku 2006 kupoval novú motorku tu v Banskej Bystrici a bolo asi 16.30, keď som prišiel do predajne rozhodnutý čo idem zobrať. Rozhodol som sa pre Hondu CBR 600F, ktorú už mali pre mňa pripravenú po predchádzajúcej objednávke a vyplatenej zálohe. Polovicu sumy som vyplatil v hotovosti a na druhú sme spísali leasingovú zmluvu, čo trvalo asi 15 minút, keďže to bolo predpripravené. Nemal som helmu ani bundu, tak som si vyberal z ponuky čo tam mali. Nič sa mi nepáčilo, preto som išiel do vedľajšieho obchodu Yamaha a asi za 15 minút, čo som tam už platil mi volá predavač z Hondy s tým, že kde som, lebo on pracuje len do 17.00 a NEBUDE na mna čakať. Tí, čo nikdy nežili v cudzej krajine si myslia, že toto je MOŽNO normálne, ale nie je. A nie je to len jeden prípad takéhoto správania k platiacemu zákazníkovi. Naposledy som bol v pobočke poisťovni Wuestenrot v Banskej Bystrici (musím podotknúť, že to bola kancelária zmluvného agenta poisťovne ale riadne uvedená medzi kontaktnými údajmi, na ktoré sa môžem obrátit) a chcel som vyriešiť poistnú udalosť, ktorá sa mi stala. Bolo potrebné vypísať nejaký papier a doložiť k tomu kópiu faktúry za opravu auta. Chcel som to vypísať na mieste, aby som mal svätý pokoj, tak som povedal pracovníkovi (možno to bol sám majiteľ tej pobočky, neviem), aby si spravil kópiu tej faktúry, lebo by som si rád nechal originál. Povedal mi, že ma to bude stáť "dva groše" a išiel do vedľajšej miestnosti prefocovať. Ja som sa na tom zasmial a začal som vypisovať papiere, ktoré mi dal. Keď sa vrátil tak mi podal prefotenú faktúru, kde na opačnej strane bola nejaká kartografická mapa a kvalita fotenia bola asi taká, že sa to nedalo čítať. Zároveň mi pekne pripomenul, že mu mám dať tých 0,20 centov za prefocovanie. Spýtal som sa ho, či to myslí vážne, že za likvidáciu škodovej udalosti mu mám platiť, veď ešte aj na úrade práce prefocujú papiere zadarmo. Trval na tom, tak som mu tých 0,20 centov dal a odišiel na....ý preč.
Galéria k článku
K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.
Prílohy
K článku neboli pridané žiadne prílohy.
Komentáre k článku
Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.
Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.